Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu

Fizetés, szállítás

Internetes áruházunkban kapható termékeket a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk el Vásárlóinkhoz.

 

Általános szállítási díjak:

25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes!

Háztól házig csomagküldés díja

MPL futár  3.300,- Ft

GLS futár 2.425,- Ft

A pontos díjakról a rendelés visszaigazolásában kapnak információt.

Csomagpont és Csomagautomata

MPL Posta Pont    3.300,-Ft

MPL Postán maradó  2.670,-Ft

GLS Csomagpont  1.809,-Ft

GLS Csomagautomata  1.809,-Ft

MPL Csomagautomata  2.100,- Ft

A pontos díjakról a rendelés visszaigazolásában kapnak információt.

Személyes átvétel 

A Magyar Nemzeti Múzeum ajándékboltjában előre egyeztetett időpontban, nyitvatartási időben.

Át nem vett termékek esetén a visszaszállítás díját a Szolgáltató a Vásárlóra terheli. A Szolgáltató a terméket kizárólag a vételár előre történő kiegyenlítése esetén küldi meg ismételten a Vásárló részére.

Házhozszállítás során a Vásárló köteles a terméket átvételkor a futár jelenlétében a csomag sértetlenségét leellenőrizni, esetleges kifogását pedig haladéktalanul jelezni.

A raktáron lévő termékek szállítási ideje 1-5 munkanap, a kiszállítás előtti napon a Vásárlót e-mail elérhetőségén keresztül értesítjük a csomag feladásáról. A futárszolgálat a csomag feladását követő napon 8-17 óra között végzi a kiszállítást a Vásárló által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül.

Webáruházunkban lévő termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron, a hiányokról várható beérkezési időkről ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti a Vásárlót. A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően adjuk fel; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést.

Át nem vett csomag - Csomag újra kézbesítés:

Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, a megadott email címen értesítjük a Vásárlót. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap, kérjük, érdeklődjön a csomagjáról a  weboldalon található e-mail címen, vagy telefonszámon. Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, melyet a GLS futárszolgálat munkatársai kétszer próbálnak meg kézbesíteni és nem veszi át, az sajnos automatikusan visszakerül cégünkhöz. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön újra csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük, másnap értesítsék cégünket, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.

Szállítási díjban foglalt szolgáltatások:
Átvételkori fizetési forma a futárnak - utánvét.

A csomagazonosító segítségével nyomon követheti küldeménye útját.

Csomagja feladásakor e-mailt küldünk, mely tartalmazza a kézbesítés idejét.

Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Bővebben a Vásárlási feltételek (ÁSZF) menüpontban tájékozódhatnak.