Internetes áruházunkban kapható termékeket a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk el Vásárlóinkhoz.
Általános szállítási díjak:
25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes!
Háztól házig csomagküldés díja
MPL futár 3.300,- Ft
GLS futár 2.425,- Ft
A pontos díjakról a rendelés visszaigazolásában kapnak információt.
Csomagpont és Csomagautomata
MPL Posta Pont 3.300,-Ft
MPL Postán maradó 2.670,-Ft
GLS Csomagpont 1.809,-Ft
GLS Csomagautomata 1.809,-Ft
MPL Csomagautomata 2.100,- Ft
A pontos díjakról a rendelés visszaigazolásában kapnak információt.
Személyes átvétel
A Magyar Nemzeti Múzeum ajándékboltjában előre egyeztetett időpontban, nyitvatartási időben.
Át nem vett termékek esetén a visszaszállítás díját a Szolgáltató a Vásárlóra terheli. A Szolgáltató a terméket kizárólag a vételár előre történő kiegyenlítése esetén küldi meg ismételten a Vásárló részére.
Házhozszállítás során a Vásárló köteles a terméket átvételkor a futár jelenlétében a csomag sértetlenségét leellenőrizni, esetleges kifogását pedig haladéktalanul jelezni.
A raktáron lévő termékek szállítási ideje 1-5 munkanap, a kiszállítás előtti napon a Vásárlót e-mail elérhetőségén keresztül értesítjük a csomag feladásáról. A futárszolgálat a csomag feladását követő napon 8-17 óra között végzi a kiszállítást a Vásárló által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül.
Webáruházunkban lévő termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron, a hiányokról várható beérkezési időkről ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti a Vásárlót. A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően adjuk fel; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést.
Át nem vett csomag - Csomag újra kézbesítés:
Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, a megadott email címen értesítjük a Vásárlót. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap, kérjük, érdeklődjön a csomagjáról a weboldalon található e-mail címen, vagy telefonszámon. Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, melyet a GLS futárszolgálat munkatársai kétszer próbálnak meg kézbesíteni és nem veszi át, az sajnos automatikusan visszakerül cégünkhöz. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön újra csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük, másnap értesítsék cégünket, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.
Szállítási díjban foglalt szolgáltatások:
Átvételkori fizetési forma a futárnak - utánvét.
A csomagazonosító segítségével nyomon követheti küldeménye útját.
Csomagja feladásakor e-mailt küldünk, mely tartalmazza a kézbesítés idejét.
Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Bővebben a Vásárlási feltételek (ÁSZF) menüpontban tájékozódhatnak.